Veelgestelde vragen

Continuïteit is ontzettend belangrijk voor MSP’s, enterprise-organisaties en overheden. Maar in een steeds specialistischer IT-landschap is het onmogelijk om zelf alle kennis in huis te hebben en houden. Wij zetten onze uitvoerige kennis van veel IT-leveranciers in binnen uw organisatie.

Wij bieden een uitgebreide reeks Managed Support diensten op verschillende platformen en systemen om ervoor te zorgen dat uw systemen altijd soepel en efficiënt draaien. Meer informatie over Managed Support.

Wij bieden Managed Support op de volgende specialisaties: 

  • Microsoft Remote Desktop Services (RDS) 
  • Microsoft Azure Virtual Desktop (AVD) 
  • Citrix Virtual Apps and Desktops 
  • VMware Horizon 
  • Citrix Netscaler 
  • Microsoft Modern Workplace 
  • Exchange 
  • Office 365 
  • Windows Server 
  • ControlUp 

 

Met de dienst Managed ADC beheren wij Citrix NetScaler (Citrix ADC) voor uw organisatie. Onze Managed ADC dienst bestaat uit beheer, updaten & monitoren en De Technsiche Jongens staan klaar op het moment dat er onverhoopt een storing is.  Meer informatie over Managed ADC.

Security updates installeren binnen uw Citrix, Azure Virtual Desktopen/of Horizon omgeving is een tijdrovende klus. Met De Technische Jongens Image Factory voorzien wij u direct van de laatste Windows Security patches en meest recente versie van applicaties. Hiermee wordenbestaande kwetsbaarheden gedicht en het misbruik ervan geminimaliseerd. Dit alles als een dienst met een vast bedrag per maand, zonder opstartkosten. Zo is uw virtuele omgeving altijd en overal up-to-date. Meer informatie over de Image Factory

Op verzoek van onze klanten bieden wij, naast onze reguliere maandelijkse diensten, ook ondersteuning bij specifieke projecten en consultancy-vraagstukken. Meer informatie over Consultancy en projecten.